9 Mars

Grattis Pappa på födelsedan..!

Jobbade idag mellan 7.30-10-30.. LÖNT?! Wtf.. Jag måste skaffa mig ett ordentligt jobb.. Om dom på DSB bara kunde höra av sig så man vet in eller ut.. Nu vet jag ju fan ingenting.. Hade ju kunnat börja söka utbildningar eller liknande.. Men jag vet ju inte förrän max nästa vecka ang DSB. Men nu har dom ju skjutit upp de så länge att jag måste få svar nästa vecka! Annars börjar jag nog på en undersköterske utbildning bara för att ha nåt att göra..

Börjar jag på den utbildninge så måste jag komma över min blodprovs-rädsla.. =P När nån ska ta blodprov på mig så gråter jag som en skolflicka! :/ Men de kanske e bättre att ta på nån annan ? :P Usch fy fan.. Bara tanken på nål som tränger genom huden får mig att rysa ! Pierca och tatuera mig kan jag göra men fan inte ta ett ynka blodprov.. SKAFFA STAKE STENIS FFS ! : P
Imorron ska jag o moster till Limhamnsfältet med hundarna :D Blir Wille glad.. Och jag ska ha 3 kg leversnittar med mig så vi kan träna lite aguility :D Blis koj som fän : )

Nee, om man skulle ta sig i kragen o göra nåt ?

Jag hatar att gå som på nålar . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0