27 Januari

10 dagar !

Hellu.. Vilket jävla väder.. Det var en utmaning att köra småvägarna hem, de 5½ milen ^^ Men jag e ju van vid snö sen åren i Sundsvall.. De enda jag e rädd för i trafiken e ju mina underbara medtrafikanter, som inte kan köra när de e snö :S
Sen när jag körde hem, ringde jag in till radion o vann Nordmans nya skiva o 100:- xD Så nu har jag 200:- att handla för på Coop i Stora Bernstorp.. Har ju inte handlat för förra priset jag fick ^^ Och skivan fick jag komma o hämta själv :S Haha.. Yaay ^^ Så får väl köra dit i helgen eller nåt :P
Nu ska jag ner o eeeeda..

Kommentarer
Postat av: tina

haha ja jag ska göra det :D jaa det hade varit en syn och alla hade nog gillat åka tåg ;) haha.

2010-01-28 @ 20:34:18
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0