23 Januari

Hej.. Länge sen jag uppdaterade.. Har haft fullt upp med banker o skit.. Fick inte lån nånstans.. Så nu har jag letat hyreslägenheter som en galning :P Har vatt o kollat på ett par stycken.. Idag kollade jag på en 2'a på 58 kvm.. Super fin, så mamma ska ringa till hyresvärden på måndag eftersom jag jobbar.. Så ska hon säga att vi varit o kollat på den och att jag vill ha den.. Dock ligger den i Hässleholm.. Längre till mitt nuvarande jobb, men det blir närmre till dom andra 2 som jag ska på intervjuer till =)

Så på måndag får jag nog reda på om jag får lägenheten.. Då blir det inflytt troligen helgen den 5'e där.. =D Men nu ska jag inte ropa hej för tidigt för då blir det bara en käftsmäll om jag inte får den. =P
Sista veckan på nuvarande jobbet. Vad vi vet än sålänge. Ordinarie assistenten ska höra av sig i slutet av veckan som kommer.. Gör hon inte det, så ska jag jobba hela februari också.. Och i nuläget hoppas jag verkligen att det blir så.. För då har jag ju lön till mars och kan betala hyra till sista april åtminstone ^^ Haha..
Mest av allt hoppas jag att jag får jobbet som Train Manager.. Ska ju dit nästa fredag på intervju och jag hoppas, hoppas.. För det hade varit super kul :D Så jag ska ge gärnet på den intervjun o visa mig från min allra, allra bästa sida ;)
Mitt nätverkskort la ner på min dator :S Sitter med Rasmus dator nu.. Håller på att formatera om min egen för att se om de va nån drivrutin som försvann :S För det var efter den hade gjort uppdateringar som det la av.. Skit skumt, men nu ska jag återgå till min dator för att se hur det går för den =)
Ha en rolig Lördag alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ja ge gärna järnet på fredag ha ha hoppas det gick bra i Hässleholm igår kram mom

2010-02-03 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0