12 Januari

Ska 13 Januari vara min lyckodag ?

Imorron gäller det ! Slutar jobba 13.oo och ska då köra till Eslöv för att gå på möte på Banken...! Bankmannen, som både mamma och Stephan har, sa att jag skulle komma själv och inte ha någon med mig :S Haha.., Vad vill han ha under bordet ? xD

Så imorron får jag veta om jag slipper höra med fler banker, eller om jag blir lycklig och får köpa MIN lägenhet ! =D

Nu ska jag dammsuga här, sen ska jag åka o hålla moster sällskap när Noah tränar hockey =)

Håll tummarna för mig !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, jag tycker absolut att vi ska träffas en dag. Händer det något roligt i helgen??

2010-01-13 @ 10:24:33
URL: http://tuffatott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0