7 Februari

Hej alla mina läsare :D

Nu har jag kommit iordning i min lägenhet :D Bara lite skit kvar som ska sättas rätt o sådär..
Idag har Mami o Sephan vatt här och satt upp lite tavlor, hyllor och sånt.. Så nu börjar det likna ett hem :D Gardiner e oxå uppe förutom i vardagsrummet, där jag behöver en liten gardinstång till då jag har en vinkel i fönstret ^^

Rasmus sov över här till idag så han åkte hem med mamma och Stephan. Så nu e de bara jag o hunden kvar. Sitter o pratar med Moggski i telefon =D

Idag ska jag inte göra nånting mer.. Har slatt upp ett stort glas cola och ska nu bara sitta o chilla o njuta av ensamheten och det att jag kan göra vad f*n jag vill :D

Imorron e de jobb och jag måste gå upp en halvtimme tidigare >_<






Lite pics kan jag även bjuda på idag ! 

  
 
 
Mysigt va ?


Kommentarer
Postat av: zette

Hejhej stenis ^^ lisette här ;) jag kan ju svara på frågan som du skrev till ronja ;) röran ska du ha sidan om eller "bre" den på och sen rulla ihop den :) baconen som var i (tror jag det fanns i iaf) ska stekas innan den rörs ner i röran ;)

2010-02-07 @ 22:29:46
URL: http://zettes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo, sant, men jag har ju själv fullt upp med skolan. Prov och grejer denna vekcna, men nån dag skulle man väl kunna papssa in. Sen är det pengarna just nu också. Får inte pengar förrän den 25, fram tills dess skall man leva på dom man han, så vi får se vad som händer och fötter ^^



Hur går det?

Ser att du har fått det mysigt ?:)

Hoppas jag får det lika mysigt när min har blivit renoverad och klar om 2 veckor =)



Puss, love u!

2010-02-07 @ 23:37:37
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: tina

du har ju fått det superfint gumman :D

2010-02-08 @ 21:15:41
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Idun

Naaaajs med egen lya!

Ser skit snyggt och mysigt ut =)

Kram

2010-02-10 @ 23:34:38
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0