5 Februari

Hej !

Intervjun idag gick jättebra!! Över förväntan! Fick reda på att det var 1700 ansökningar och 45 gick vidare till intervju ! Och jag var 1 av dom !!! Helt sjukt :D Och han sa att jag var väldigt mogen för min ålder och att det var en väldigt trevlig intervju ! Och jag svarade jätte bra på alla hans frågor ! Hade ju övat lite på vad jag skulle säga om egenskaper, varför jag ska jobba hos dom och att berätta om mig själv. Sen kom andra frågor som; "Vad gör dig motiverad att gå till jobbet?" osv och jag personligen tyckte att mina svar var skit bra! Så jag hoppas verkligen att jag får det !

Sedan har jag varit i min lägenhet idag :D Hihi. Vi körde dit massa småsaker, påsar o sånt.. ställde iordning så mkt som möjligt :D
Imorron bär det av tidigt, så att jag o lillebror R kan se på Melodifestivalen i lugn o ro ;)

Här kommer lite bilder från min tomma lägenhet ;)



   
 

Ingen bild på den gräsliga toaletten men de e inget ni missar ! Hoppas dom gör stambyte snart ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fiiin!! Ses imorgon :)

2010-02-05 @ 20:50:32
URL: http://www.amazingdollz.com
Postat av: Sandra

Japp.

Fast tror dock att luckorna fortfarande kommer att kosta. Resten är gratis :)

2010-02-06 @ 13:56:30
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Sandra

Btw, din lägenhet såg najs ut :)

Hoppas du kommer att trivas.



Och håller tummarna för jobbet också om det skulle vara att du kanske får en chans där med.

Men hur gör du då med allt det andra krångliga? :)

Pussar, love u!

2010-02-06 @ 14:25:13
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det förstår jag nog :)



Vi kan fika när som helst.

Eller ja, någon dag som passar båda och när båda har tid? :)

Vi får höras av under det närmaste och se.

Har du internet och så nu eller?

Pussar, love u.

2010-02-07 @ 15:50:58
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0