4 Februari

Jajjemen..!
Idag ringde jag tanten i Hässleholm på hemtjänsten.. Så hela nästa vecka e det fullt med jobb.. E bara ledig på söndagen ! ME LIKE =)
Sen den 15'e ska jag på utbildning inom läkemedel för att kunna få en delegering.. Hårda bud ;)
Kommer bli en nice lön i Mars i af =)

Imorron ska jag ju på intervjun på DSB =) Moster kommer kl 8, så åker vi kl 9 ^^ ska ju vara där 10 så det blir ju bra =) Hinner man samla nerverna lite.. Men de ska nog gå bra ! Ska öva ikväll o skriva ner stödord o plugga på lite om företaget =) Kommer bli en kick-ass intervju ^^

Imorron ska vi även flytta lite småsaker till min lägenhet :D

Nu ska jag ner o duscha sen ska jag knyta mig ;)

Puss o Kram på er

Kommentarer
Postat av: tina

tack och lycka till imorgon, jag håller tummarna och väntar på besked :D hihi.

2010-02-04 @ 21:20:29
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0