14 Februari - Alla stjärtars dag

Tss.. Nu när man e singel e Alla hjärtans dag bara trams ;) Jag ska ha en Mig-dag.. Bara ligga o slappa.. =) O mysa med Wille ;) Njuta av min lediga dag =)

Moster o mina kusiner skulle komma förbi lite senare.. Blir ju kul =D O på tal om kul.. Emma har 2 kullar på G i mars.. 2 av hennes honor e dräktiga =) Och de bästa av allt.. Om där kommer en brun mitted hane så ska jag få honom på foder :D
I hennes senaste kull, kom där 2 bruna mitted. En hane och en hona.. Jag blev kär i hanen och hoppas verkligen att där kommer en i någon av kullarna !
Antingen ska han börja på P eller på Q =)
Och Wille kan behöva en lugn kompis eftersom Nelly bor kvar hos mamma nu.. Och blir han tjusig kommer jag lätt att börja ställa honom ! :D

 Vem kan tacka nej till en sådan här sötnos ? :D (Oliver från senaste kullen <3)

Neej, nu ska jag in i duschen.. Sen ska jag dammsuga över stället innan Emma o marodörerna kommer ;)

 

Wille imorse.. Han har blivit en morgontrött gammal herre ^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra Busetto

hur mycket kostar kattungarna?? vi är nog intresserade..:)

2010-02-15 @ 05:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0