11 Februari

Hallå i stugan ! 

Har nyss avnjutit middag x) Provade på att göra stuvade makaroner som invigningsmiddag xP Fick ringa Mogge och fråga hur man gjorde, eftersom det alltid varit han som gjort de till mig ^^ Men jag klarade de och fan va gott det blev ! =) 

Var ju och jobbade på hemtjänsten här i Hlm i förrgår.. Det gick bra faktiskt..! Men de e lite drygt att kommunen e rökfri.. Så man får inte röka på betalda timmar utan bara på rasten.. >_< Men de e ju bara positivt egentligen.. 

Imorron ska jag jobba på hemtjänsten 7-14.. Mamma ska även låna min lägenhet imorron medan jag jobbar, för Stephan ska göra en titthåls-operation i sitt knä här i Hlm.. ^^ Men dom ska vara där kl 12 så mamma lär inte hinna va här så länge innan jag kommer =) Blir ju mys.. 

Jävla ComHem!! Fick en trådlös router av dom i tisdags.. Och kabeln kom idag... Men ! Det var helt fel router :S Ringde dit för jag skulle fråga hur faaan man kopplade in skiten eftersom där inte var nåt uttag på routern till den kabeln jag fick. Så då hade dom helt enkelt beställt heeelt fel router till mig, så nu får jag vänta till nästa vecka innan jag får ordentligt internet.. Sitter ju med mosters mobila, som hon var så snäll att låna ut till mig sålänge :D Hur skulle jag annars klara mig ? ;) 

Packade även upp min stationära dator idag ! Kollade igenom maaassa gamla bilder.. Men alla som var tagna med vanliga kameran hade ju försvunnit.. Råkade radera ca 15000 bilder innan jag flyttade upp till Sundsvall.. Fick ett litet sting i hjärtat när jag kom på att dom va borta =/ Men som tur e, ligger dom flesta på bdb =) 
Nu ska jag lira lite Frets on Fire.. Som Guitar Hero fast på datorn.. Saknat de ! ;) 

Ha de så bra =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0