Update

Jaha, då va man hemma från Kristianstad.. : ) Blev ju en sväng på Biltema eftersom jag fick ju 100 kr presentkort när jag flyttade hit.. Och jag behövde ju en ny vindrutetorkare till bakrutan, så det var ju klappat och klart.. Men den lille rackaren kostade bara 27:- Haha.. Så jag köpte nya, fräcka mattor till bilen.. ^^
Ja, dom ska inte få tjäna några pengar på mig inte.. =)

Sen var jag i Djuraffären och handlade en säck hundmat till Wille.. Det är ju inte det billigaste i denna värld och jag hade kunnat ha MKT roligare för dom pengarna ^^ Men mammas pojke ska få äta fin mat : ) Så då får det kosta lite ; )

Efter det körde jag o köpte fika och svängde bort till Pappa.. : ) De e kul att vi tatt upp kontakten nu, och vi bor ju så nära varandra så de e ju smidigt : )

Nu ska jag glo lite How I met your mother för omväxlingsskull ;) Haha.. Sen får jag väl knåpa ihop lite middag med.. Och till råga på allt så tvättar jag oxå.. Jippie :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Det gör dej gott att ha kontakt me din Pappa !!!

2010-04-06 @ 17:22:12
Postat av: Veronika



Jag tar med lite kazzler till hundarnas agility imorgon, haha.



Ses!

2010-04-06 @ 22:28:17
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0