Humor !

Jag älskar humor och har en ganska bred vad man nu ska kalla det.. Jag kan tycka att allt är roligt från Dassböcker till Parlamentet, till Ballar av stål, till Alla-barnen-skämt..
Men den roligaste humorn är nog när någon kan bjuda på sig själv ! När det inte finns gränser för vad man kan göra.. Jag satt och kikade runt på massa bloggar och jag kom över den här tjejen..
En 19-årig tjej från Sundsvall som både videobloggar, sjunger och gör massa roliga videoklipp! Jag har suttit och kollat på de flesta av hennes videor och den här tjejen kan verkligen bjuda på sig själv ! Jag älskar hennes tolkning av "Svennemorsan" vilken ni får se i videon jag lagt in här.
Jag som själv bott i Sundsvall känner igen mig i den tolkningen.. Där finns verkligen såna tanter där uppe.. xD (Det finns det ju överallt, men hon prickar dialekten, stirrigheten och ja, allt :D)


I videon gör hon alla karaktärer själv, så de e ganska mycket jobb för henne, men sjukt kul ! Enjoy !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0