7 April

Hej hopp . . : )

Fint väder idag ! :D Vaktrmästaren har precis varit här.. Jag får en ny kyl imorron :D Men det fanns ett problem.. :S Jag har ett skåp ovanför min kyl nu.. Och vaktis har inte så korta kyl/frysar mer.. Så han måste kapa lite i skåpet.. Så nu kan jag inte använda den hyllan mer :P Men de ska bli skönt med ny kyl.. Det luktar inte hallon i den nu, allt blir dåligt där inne eftersom det inte är kallt.. Mjölk surnar efter bara nån dag :/

Nu ska jag snart ut med Wille.. Min granne och hennes bordercollie; Lim, ska visa oss agilitybanan här i stan :D Det ska bli spännande att se vad där finns och hur Wille arbetar idag.. : )

För de som inte vet, så är Wille inte så glad för andra hundar.. Han blir inte aggressiv eller nåt sånt.. Han blir bara osäker på hur han ska bete sig.. Han är väldigt underlägsen av sig och jag har kommit på att hans motto är nog;
Hellre inspektera än agera... Hehe.. Men med grannens BC; Lim blir han glad.. Han viftar på svansen och när jag o Wille går i trappen och han luktar att Lim har gått där så spårar han och skyndar sig ner för att kika om Lim är där nere.. ^^ Han e för rolig.. :P

Nu ska jag packa lite leversnittar och systemkameran : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0