27 April

Löning ! : )

Tack för den fina kommentaren i förra inlägget, Veronikas mamma och pappa :)

Idag, kära läsare har jag vatt igång må ni tro ! kl 07.00 ringde klockan och det var dags att gå upp.. Fixa lite, käka frulle och ut med jycken.. Sen gick jag och min käre granne, Veronika till stan.. Jag skulle vara på vårdcentralen kl 8.30.. Vi var där i god tid och jag blev insläppt.. Doktorn kikade lite på knät och tryckte och klämde (aj !) och så fick jag en remiss till röntgen och så fick jag så lov att ta ett blodprov :( Jag hatar blodprov ! Jag blir som ett litet barn, helt tårögd och vill inte :P Men sköterskan som stack mig var inte av denna värld. Hon var SÅ duktig. Kände inte ett dugg ! Jag som brukar vara så pipig annars tittade bara bort och så var det klart ! Om jag ska stickas fler gånger får hon gärna göra det ;P

Sen var det bara att vandra bort till sjukhuset ! Fick ju en remiss, så vi gick dit.. Fick komma in och när man ska röntgas och har ont så är det inte bekvämt att ligga i alla dessa ställningar som dom vill ha kort på.. Usch.. Men även det var över på ett kick och jag fick gå och vänta i ca 15 min för att en kille skulle komma och säga att doktorn skulle höra av sig :P Kunde dom inte sagt de när jag hade röntgats ? :P
Men jag och Veronika hade kul i väntrummet ;P
Sen när mina bravader var över, så gick vi till Biblan ! Veronika skulle skriva ut nåt papper
och jag passade på att skaffa lånekort :) Mina böcker börjar tryta här hemma och jag har inte plats för fler, så då e de bra att låna ! =)


Sen gick vi bort till Team Sportia, sen gick jag till Netto och sen hem :)
Lätt 1 mil avklarad ^^ Nu ska jag betala räkningar, sen in i duschen..
Drar hem till mamma sen för att vi ska grilla :D Mums !

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahahaha, du har varit duktig idag. Vad var det som var såååå roligt. Det var maskinen eller hostan??! Roligt hade vi, du är skoj=)

Ja, nu får vi hoppas att de hittar något så du kan bli bättre. Vi måste ju träna. aerovic ihop!!=)

Kramkram

2010-04-27 @ 12:16:10
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0