20 April

Så var 4 dagars arbete över och jag är ledig till lördag :) Men jag har fullt upp ändå, aldrig får man vara ledig ;)

Nu har min förkylning gått över till min underbara hosta som jag får då det är väderomslag/årstidsomslag.. Gud vad jag har saknat den, Not! Det roliga var att under de 2 år som jag bodde i Sundsvall så hade jag inte hosta en enda gång :S Jag var aldrig sjuk heller.. Så frisk luft där måste vara egentligen ! Hoppas att jag inte stör mina grannar allt för mycket.. Ibland känns det som om ena lungan ska hoppa ut när jag hostar.. :/


Imorronbitti ska jag köra till Eslöv för  att bli fin i håret :) 8 veckor har redan gått ^^ Sen hem till moster och hämta lite hostmedicin! =) Hon hade Cocillana(?) över och den hjälpte ju mot min hosta (det enda som någonsin har hjälpt faktiskt) lite grann iaf.. Sen hem till mamma för att käka och hämta Wille :) Sen bär det hem för att ha kalas för den lille vovven som fyller 7! :D Gammal gubbe börjar han att bli ^^ Så jag har bjudit hem grannen Veronika och hennes hund Lim och även mamma var sugen på kakor :P


Sen på torsdag så ska jag och min käre granne till Älmhult och Ikea :D Så nu har vi äntligen dragit tummarna loss och ska få shoppa lite :D Och jag kommer bara på mer och mer att handla så jag kommer bli urfattig.. Tur att de e lön nästa vecka ;) Man måste unna sig lite och man blir ju gladare när det är hemtrevligt och fint i sitt eget hem =)


Nu ska jag se ett avsnitt av House, sen ut med Wille i regnet.. Här snöar det inte iaf ! Najs :)

Charmiga :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad söta de är, man vill bara gossa med dem! Ska bli mysigt att gå på hundkalas imorgon=)



Din hosta stör absolut inte. Jag bara råkade höra & tyckte synd om dig=)



Oh, jag skulle oxå behöva fixa håret. Ska ta tag i det! Lycka till imorgon då!



Vi ses på kvällen. Ska bli kul sen på tors oxå!

Kramkram

2010-04-20 @ 19:47:27
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0