15 April

Nu har jag varit lite off igen !
Men i tisdags var jag sjuk ! Spydde som en tok hela måndagsnatt.. Så då stannade jag hemma från jobbet.. Bara låg som en död sill i soffan hela dagen och sov till och från.. Stackars Wille fick inte gå ut mycket den dagen, dumma matte som bara låg o sov ^^ Och mitt jävla knä är ju helt knas.. Knakar och sprakar och gör ont.. Är nog dags att gå till farbror doktorn så han får kika på det !
Spannen och bandage var mina vänner i tisdags !

Igår jobbade jag, sen åkte jag till mamma och klippte av Wille all sin päls ! Haha, så söt han blev.. Ser nästan lite valpig ut.. Och jag bryr mig inte om vad folk tycker om att jag gör så mot en renrasig Sheltie.. Jag har han varken till avel eller utställning.. Så har ni inget snällt att säga så Shut up, helt enkelt ! Han tycker dessutom att det är asskönt utan all svart päls som gjorde honom varm !
Kass bild men bättre kommer ^^

Var även en sväng till moster och hämtade kattsand och gosade med 4v. bebisarna !!
1) 4v. bebbarna ! 2) Den lille suttade på min näsa !! 3) Söta kusin Thea :D

Vi grillade för första gången idag ! Gott var det ;) Imorron är jag leeedig.. Gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0