11 April

Halloj i solen !

Gissa om denna svensken var trött igår ?! Jag o Rasse spelade kort och sen kom Mami vid 3.. Sen såg vi nya Wallander - Dödsängeln ! Skit bra faktiskt . . Sen åkte dom och jag käkade middag.. La mig i soffan och kollade nåt avsnitt av House.. Och mitt i ett avsnitt så somnade jag.. Vaknade igen och det var helt mörkt i hela lägenheten.. Endast dataskärmen lyste.. ^^ Kollade klockan och fick en chock ! 01.27 !! Sov alltså från 19 - 01.30.. Shit ! Ut o gå med stackars Wille, sen in i sängen igen.. Lyckades somna för att sen gå upp kl 05.45 igen ^^ Skooj :P


Slutade jobba kl 14.. Sen gick jag en jätte lång runda i solskenet som kompensation för igår ; )

En glad vovve på prommis : )


Nu ska jag nog ut på balkongen en sväng.. : )

Kommentarer
Postat av: Veronika



Oh, vad gött att se film! Älskar det!



Hihi, du mste ha varit trött:) Tur du vaknade så du inte försov dig idag.



Kramis

2010-04-11 @ 18:13:30
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0