10 April

I torsdagskväll åkte jag hem till mamma där min lillebror var.. Han kom hem från Thailand då och var hos mamma och hälsade på : ) Han hade även med sig presenter till oss :D
1) Lillebror ! 2) Min tändare som jag fick : ) 3) Mammas tändare :D

Jag snodde även med mig honom hem till mig :D Vi spelade lite Rockband, sen gick vi och la oss.. Sov länge igår eftersom jag var ledig.. Sen chillade vi bara hela dagen :D
Idag jobbade jag.. Och snart kommer mamma hit med en helkropps-spegel som hon hämtat till mig : ) Då tar hon med sig lillebror hem igen ^^ Så då e man ensam igen ;P Fast jag e ju egentligen inte ensam :P Mina djur e ju oxå här :D


Avslutar med en bild på Rasse när han provar trummorna !



Kommentarer
Postat av: Veronika



Skoj med syskon!!



Jasså det var ni som väsnades, haha. Nä, jag skämtade!



Din katt är tokig, ibland hänger den över balkongräcket med huvudet:) Jag blir nervös:)



Kram

2010-04-10 @ 18:14:29
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0