8 September

Hejsan..
Idag var min förkylning ännu värre än igår :( Inge vidare detta.. Idag hade jag tom feber.. =/ Så mamma åkte till Apoteket och shoppade lite hostmedicin och Ibumetin.. Moster tipsade om Ibumetinet och att man skulle svettas ut febern.. Och jo tack, att jag har svettats! Nåt så fruktansvärt..! >_<
Och jag är så slö.. Så frikkin' utmattad.. Jag blir andfådd bara av att resa mig upp :S

Idag har jag fått in TV på mitt rum.. Så jävla skönt.. Har ju suttit nere i vardagsrummet när alla gått o lagt sig, med datorn o tv'n.. Men nu har jag datorn på rummet, så jag ligger här i sängen nu med laptopen på magen :D

Imorgon ska Mogge ringa lite samtal.. :D Hoppas på de bästa..
Hmm, inge annat som hänt?

Underbar... =)

Kommentarer
Postat av: tina

haha ja eller hur :D meeen öhh ni kunde ju hälsat på när ni var i skurups city ju ;D

2009-09-08 @ 22:15:27
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Usch, ja.. Visst har jag blivit det! Det är sååå himla jobbigt att vara förkyld, man känner sig helt död :(.

2009-09-09 @ 20:46:39
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0