7 September

Hej och hå..!
Helgen var häftig =P
I lördags var jag på kalas för min lille kusin.. sen drog jag vid 6, åkte hem och bytade om, packade o så =)
Sen körde jag till Naniis.. Sen fick man köra hennes 740 xD För hon skulle sminka sig i bilen x)
Kom fram till Svedala, slängde in våra väskor hos Totte.. Sen körde vi till Skurup till förfest hos Carlsson =)
Träffade massa gamla skolpolare och det var underbart! Förfestade där, sen kom taxin vid 10. Taxin styrde kosan mot S Sandby och Björka.. Men vi hann nästan dit innan en väldigt berusad Totte, spyr i taxin xD Som tur var, var de inte så jätte långt kvar till Björka =P

Väl framme dansades det och jag hade kul med Naniis <3 Träffar sen Olsson som säger att Totte åkte hem igen med taxin.. Jaha? Var fan ska vi sova nu då?? Men då ringer Totte och säger att han ställer upp dörren o massa sånt så de löste sig ;) Åkte hem vid 2, stannade på Statoil i Staffanstorp där jag fick köpa ut cigg till en 25-åring xD hahaha Sen försökte vi få liv i Totte som sov som en stock.. Dörren hade gått i lås så vi kom inte in.. Men tillslut svarar han xD Så vi kom in ändå.. Men jag och Naniis ville inte sova.. xD Så vi fixade nog hans tredje varning xD HAHAHA..

Dagen efter låg vi i soffan o glodde på TV hela dagen.. Till vi drog o käkade.. Där träffade vi Biffen.. Sen drog jag med henne på äventyr.. Och här sitter jag nu, snorförkyld!! Crap oxå... >_< Näsan rinner, min hals gör ont och mandeln (jag hittar bara en :S) är svullen och gör ont :(

Nu ska jag snart kika på Roast på Berns elelr va de hette ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej på Postpac. Ska bli så sjuk kul att bara få se och prata med nya människor! =)

2009-09-08 @ 09:30:33
URL: http://tuffatott.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag fick numret att Roxanne men jag ringde själv. =)

2009-09-08 @ 21:06:11
URL: http://tuffatott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0