26 September

Hej..
Är barnvakt åt mina kusiner.. Blev väckt av en skrikande Thea, gud vet vad klockan var.. Hon skrek; Jag vill till Emelie.. xD Så hon fick komma o lägga sig hos mig.. Sedan väckte hon mig vid 8 så gick vi ner o käka frukost och så mös vi i soffan =)
Sen kom Noah ner kl 9 o så var han duktig o åt frukost! Och nu är han duktig o sitter o spelar Need for Speed.. Haha, han e skit grym, kör i från poliserna o gömmer sig.. Sitter så fint o spelar =)

Nu har vi ingen internet hemma, så jag får passa på att suga lite internet av moster ;) Haha. Gud vet när vi får tillbaka de hemma, men som tur e så finns ju mobilen men kan surfa med ;) Haha..

Nu ska jag gå ner till Thea o mysa lite för hon e en riktig myspropp idag =D

Va händer ikväll??

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har varit lite offline den senaste tiden. Men har du flyttat ner till Skåne permanent? vad hände mellan Nicke och dig, ni verkade så fina ihop.. Men som du säger när en dörr stängs så öppnas en annan. Hoppas alt är bra :)

2009-09-26 @ 21:02:16
URL: http://rebeccccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0