12 September

Heeej!
Dåligt med uppdatering? :P
I tordags var jag ju hos Naniis.. Efter många om o men  kom jag fram =P Vi åkte vidare till Ystad.. Gick på Åhléns o skrattade o hade kul =D Provade fina mössor ;) Haha
Sen drog vi in till sjävla centrum o åt på Max.. ;P Sen hade vi askul när vi körde hem.. Skrattade så tårarna sprutade xD Haha, Har alltid ball med dig gumman x) Sen spelade vi lite GH, satte på naglar ;) Och såg Idol.. Dog som vanligt av alla muppar.. xD
Du och jag Naniis..

I går så gjorde jag väl inte så mkt på dagen.. Men på kvällen drog jag till moster och kusinerna =) Så roligt, såg Idol, sen fattiga Kändisdjungeln.. Sen slutet på United 93 (den om flygplanet som blev kapat 11 sep)
Sen somnade barnen och vi satt ute och snackade.. Bara rann av mig.. Snackade hur mkt som helst om allt möjligt.. =P Sen helst plötsligt blev kl 2 xD Haha.. Det var kallt och Emma skulle upp så efter att hon samlat ihop en massa kattmat hon inte ville ha, Tackar!, så åkte jag hem.. Tack underbara moster för en trevlig kväll!!

Snackade med Mogge till halv 5 xD Haha.. Börjar bli en vana nu, inte sant? xD

Igår gick min prövotid ut till körkortet!!! Så nu har jag körkort på riktigt! Najs :D

Ikväll ska jag till RockyPlonk :D Vi ska sitta o snacka skit o bara ta de lugnt.. =)

Life is wonderful


Kommentarer
Postat av: Pamela

Vad snyggt det blev med din tatuering där :) jättefint!

2009-09-12 @ 16:44:15
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0