09-09-09

Haha.. Jävla datum.. Ja grattis till halva Sverige som säkert gifte sig idag xD

Kl e 01.45 borde fan sova.. :S Vete fan va ja gör vaken.. E skit trött nu när jag känner efter!

Idag lämnade jag in Bettan till doktorn! Så nu ska hon bli frisk..! =)

Imorron ska jag till Naniis =D Vi ska spela GH o snacka skit.. =D Myspys
Sen på fredag ska jag till Eslöv o sitta på Donken med Gustava.. Snacka skit och umgås.. Inte träffat den bruden på flera år :S sen jag tog körkort o de e 2 år sen! shit!

Nee, ner till nattabloss sen säääängen..

Så fin..!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Usch då.. Ja, detta är också min tredje dag :/. Hostan är väl det enda jag har lyckats slippa, skönt det! :)

2009-09-10 @ 14:11:11
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0