8 Oktober

Tjohej..
Idag var jag uppe lite efter tuppen :P Skulle vara på handläggar-möte på Arbetsförmedlingen >_<
Men de gick bra. Jag skulle tydligen leta upp en coach på deras hemsida.. Och så har jag tydligen inte blivit anmäld till A-kassan :S Det var tydligen jag som skulle skicka in papperna, men gubben som ja snackade med (som jag fattade det) sa att ja skulle vänta på att få hem nå papper, sen skicka in mina papper :S Tro fan de e klydd..

Haha. Jag o Biffen va i Köpenhamn i lördags.. DAMN! Säger jag bara! Har ni inte varit där, så åk!
Discotek IN for the win :D 4 dansgolv Fri bar! You name it :D Alla va skit trevliga oxå.. =)
Sen när vi va trötta i fötterna drog vi därifrån o svirade om till mjukis o ballerina.. Thank GOD for that :P Drog till donken o svullade där lite, sen satte vi oss på en gata.. HAHA. Och ja lovar, har inte skrattat så mkt på länge xD Hahah. Va de inte nån som skulle dra med oss till Christiania för en jolle, så va de nån annan som skulle dra med oss på Gayklubb xD Ja, herregud. sen skulle nån slåss, o vi va som 2 jävla ruggugglor vars huvud gick som tax-svansar, så mkt action de va :P

Imorron ska jag på äventyr :D Förhoppningsvis ;P Men de lutar åt de.. Men de får bli en hemlis än sålänge, men e ni riktigt nyfikna kan ni ju fråga ;P

You blow my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0