27 Oktober

Ja, jag är ju verkligen sämst på att uppdatera >_<
Jag ska ta mig i kragen o försöka uppdatera oftare så ni slipper långa jävla inlägg x)

Jaha, vad ska vi börja med?
Jobbade ju.. Och de gick ganska bra :) Och pengarna jag tjänade blir till julklappar o sparning.. =P
Hoppas de blir nå mer :)

Mogge kommer ner!!!! Och nu har han äntligen bokat resa ner :) så den 10'e kmr han.. På kvällen >_< men men, får väl nöja mig med att han kommer ;P Jävla karlar ^^ Planerar för fullt vad vi ska hitta på.. Vi ska hyra minst 7 nya skräckisar som vi skrivit upp, så de blir väl några kvällar till de ;) och så ska vi förhoppningsvis gå på premiären av Paranormal Activity! Gosh vilken bra film det verkar.. Men så e den säkert som alla andra crap-skräckisar där trailern e bättre än filmen :P

Idag var ja o mamma hos Emma m. familj.. Hälsade på deras valp som dom köpt.. En ursöt Rodeshian Ridgeback-tik, vid namn Zita =) Urmysig.. Var ute och busade med henne, och så låg hon o sov i mitt knä sen. Åh, gud va jag vill ha en valp.. Luktar så gott, o massa mys o gos =) Emma ska ju ta en kull, får se om ja blir fodervärd till en hane ;) Vill ju ha en gangster att kämpa med och det sägs ju att Ridgeback-hanarna e riktiga kämpar.. Me like :D

På torsdag ska jag ut på äventyr :D Men de e en hemlis, för de finns folk som snokar här som inte borde det =P
Men jag hoppas att det blir lyckat, och de får vi ju se =)

Ååååh, hittat massa underbara låtar med Sean Kingston.. Proppa mobilen full med dom .. Så jag har nåt att lyssna på, på vägen till äventyret ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Karar ja



Men han kommer snart!! :))

2009-10-28 @ 09:11:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0