2 Oktober

Hej hej =)
Ja, då var det minusgrader ute! >_< Var nyss ute o rökte och lyssnade på när Wille gick i gräset.. Det knastrade..! Då var man tvungen att kolla termometern och jajjemen.. -2! Nu är det på G! Vintern.. Månader av snö och framförallt slask härnere.. Blöt hund, blöta skor och kalla fötter.. Kan man bli annat än negativ?

Inatt var jag ju som sagt barnvakt.. Fastnade vid datorn till 2 kanske? Gick sen o la mig o slöglodde på en film, MEN, så hör man hur Thea börjar gråta.. Så då fick man gå upp o se till henne och då var hon hur pigg som helst..! Crap..=P Och hon ville verkligen inte sova mer, så hon låg hos mig o tittade på filmen.. och var hur klängig och övertrött som helst, men skulle inte sova! Det slutade med att Emma o Peter kom hem kl 5 och då var hon fortf vaken! Men då tog dom henne och jag kunde sova.. Men så kommer Thea kl 8. Klockan åtta!!! O ville att ja skulle leka med henne.. Nej TACK! =P så ca 4 timmars sömn allt som allt.. Jippie.. =)

Sen kom mamma o hämtade mig, o så drog vi till Malmö och köpte en mobil till Rasmus som fyllt år.. =) Så kul vi hade i bilen.. HAHA, Vi körde fel hur länge som helst och vi skulle till NetOnNet.. Och de e fan sant de dom säger; Sämre lägen, men bättre priser Och när vi äntligen körde hemåt så hörde vi de på radion.. HAHA.. Sen när vi kom hem så hämtade jag Rasmus.. Och så blev de födelsedags-pizza och paketöppnande.. Sen hoppade jag in i duschen, och så har jag haft lite mini-spa =P Suttit med ansiktsmask, färgat ögonbrynen och smort in kroppen med lotion =) Så nu e jag fresh till imorron, och så jävla taggad! Var ju även på glasbanken idag ;)

Imorron åker jag till Böff vid halv 4, så ja e där när hon kommer hem, sen e de bara att sätta igång med smink, kläder och gud vet allt.. tåget går 21.10 från svedala och 22.02 från Malmö.. GUD VA JAG E TAGGAD!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0