1 Oktober (?!)

Oktober redan?!
Ikväll är man barnvakt igen =P Verkar inte göra annat ;P Men men, lite inkomst iaf xD Om man nu kan kalla det för de..! =P

Va har hänt sen sist? =) Varning för lång uppdatering!
Hmm, i lördags, efter att jag var barnvakt så skulle jag till Naniis när hom kom hem på natten. Hon hade vatt iväg på trav med sina hästar, och vi skulle bara sitta hos henne o dricka o surra skit.. =P Men så blev de icke! 22 ringde hon mig o sa att ja skulle vara klar så att vi skulle åka till Tingvalla när hon kom hem xD hahahaha.. Hade aldrig varit där så visst! Paniiik! Snabbt in i duschen.. fixa till frillan me lite mousse, snabbsminkning, välja kläder.. Ja allt som en tjej måste fixa ;)
Sen vid 12 bar de av mot Sjöbo! Kom fram, så körde jag o Jojo till Vomb. Hämta Naniis och vid halv 2 körde vi mot Tomelilla.. xD Naniis svirade om till party-kläder i baksätet och så drack vi lite samtidigt xD Kom fram vid kvart i 2, sen va de i full gång.. =P Träffade lite folk man kände, dansade till Scotts.. Sen va kl 3 o så va de slut.. Lööönt? Haha, inte direkt =P Men de blev efterfest i Sjöbo hos Naniis till halv 6! Jag o en till var vaken till dess, sen däcka jag i Naniis säng xD Ja herregud.. =)

I måndags var jag på AF, snackade med dom, bokade in ett möte med en handläggare.. Sen ringer mosters man o undrar om ja kan sova där inatt för dom krockade med sina jobb.. Fine.. Så drog dit lagom till Idol.. =) Sov där och så blev jag sjuk på natten :S Vakmade helt kallsvettig och illamåendet kom som en våg över mig.. Nej, jag ska inte kräka! tänkte jag och somnade om! Vaknade en gång till och då var de kört.. Snabbt in och gjorde mig av med de som fanns att göra sig av med.. Sen ringde jag Morgan (kl var 02.40 o han jobbade natt) och gnällde lite, o så gick jag till sängs!

I går (onsdag) så var jag o Biffen o shoppade loss på först Entré, sedan drog vi vidare till Mobilia.. =)
Jag gjorde av med sisådär 1,800 kr.. Köpte:
* Jeanskjol
* Strumpbyxor
* Stövlar
* Jeans
* Bävermössa xD
* Bolero
* Stickad myströja
* Solbrillor
* Och så fick jag ett par vantar av Biffen (Det var 2 för en ;))
Allt detta inhandlades till Lördag (eller ja, mest kjolen, stövlarna o strumpbyxorna! För på lördag bär de av mot Köpenhamn och Diskotek IN :) E så jävla taggad!! Och för en gångs skull känner jag mig jävligt snygg i mina kläder! Provade igårkväll, det jag tänker ha på mig på lördag! Och jag är inget annat än nöjd..! Och så får man ju hoppas att pågarna e de med ;) Haha

Ikväll är jag som sagt barnvakt igen.. :) Emma o Peter är på DSB firmafest.. =P Så jag ska sova här, och dom kommer hem imorron bitti, eller inatt..=)

Nu är de snart Idol så ska gå ner o se vad busfröna gör.. =)

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0