24 November

Sådär ja..
Nu va katten kastrerad.. Hon blev lite kinkig på veterinären när han stack henne.. =P Vem kan klandra henne..? :P
Stackars sate att vakna upp till ett sånt helvete som det blev här hemma.. Jag sa till alla att dom skulle låta katten vara ifred så att hon kunde vakna upp lungt o stilla.. Men så blev det ett jävla liv för det.. Va fan ska ni va så efterblivna för? Förlåt mig om ja bryr mig om katten ? Nee, men ja ska söva er o slita ut er livmoder/testiklar, väcka er igen o skrika er i öronen.. Nice, isn't it?

Och va fan e med folk som inte kan högerreglen?? En sak jag stör mig på i denna byn. Hela Höör e full av högerregeln, men INGEN kan den, eller följer den! Jag blir galen.. Vet inte hur många ggr ja hållt på att krocka för att folk inte kan/följer den..!!! Senast nu för en halvtimme sen.. Med POLISEN! Man tror ju att dom om nån ska kunna den! Men hell no.. Jävla idioter..

Blev ett argt inlägg detta, så nu ska ja berätta nåt kul istället.. :D
Jag får en julklapp av Morgan i slutet av veckan.. Men jag vet redan vad det är, och jag e såååå jävla glad för det :D Men ni får inte veta förrän ja fått den ;) Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0