10 November - D-day! =)

Today... Morgan kommer idag! Tänkte slänga in ett snabbt inlägg, för ja ska köra o hämta honom om 25 min :D Så glad jag är. Äntligen får jag träffa honom igen. Och ni som inte vet - nej, det är inte min pojkvän eller något sådant.. Han är min bästa vän och en bror för mig.. :D Han ska vara här i en vecka nu och vi ska bara vara med varandra och "Catch up" helt enkelt :)

Har städat mitt rum och plockat undan så nu e här så fint.. Får försöka hålla de såhär fint nu :) Bäddat ut bäddsoffan så nu får man klättra runt i rummet ;) Så litet är det =)

Imorron skulle även Amanda komma hit, träffa Mogge o dricka kaffe.. Trevligt =)

Nu ska ja slötitta lite TV innan kl blir halv =D

Blir kanske dåligt med uppdatering nu denna veckan, men de e ni ju vana vid ;P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad skoj ni kommer att ha!



Njut av ha honom hemma en vecka! :)))

2009-11-12 @ 20:14:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0