6 Maj

God Morgon!
Blev ringd o väckt av jobbet (Hemtjänsten) om jobb imorron o fredag.. Tackar =D Sen om söndag kväll oxå, men vi ska ju festa till det i helgen så då tackade jag nej.. =P På fredag ska vi till Roten o dricka till de.. Sen e de ju Cruising i Timrå på lördag.. Sen skulle jag börjat 13.00 på söndag.. Nej tack x)

Haha, igår när jag skrivit mitt inlägg, ringde Nickes mamma o sa att Nickes kusin fyllde 20 o hade kalas. Dom hade ringt o jagat oss hos Marie.. VA E DE FÖR FEL PÅ VÅRT TELEFONNUMMER?? Inget! Fattar inte folk här uppe.. Dom gör de så svårt för sig =S Iaf, så åkte vi dit vid 8.. Köpte ett lott-paket.. Åkte dit o fikade.. sen skyndade vi oss hem till DH.. Vi åkte därifrån 20.55 va hemma precis när det hade börjat.. xD Hon bor i Granloholm..

Idag händer de inte mkt.. Tänkte grilla burgare idag :) Måste plocka fram bröd ur frysen =) Nu ska ja nog se Moulin Rouge. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0