26 Maj

Howdie..
Idag ska vi koppla in vår tvättmaskin o torktumlare =D Jiiha.. Dom har stått i gästrummet o hånat mig länge nog.. Plus att jag blir så irriterad på tvättstugan här på området.. Blir aldrig torrt sen är där aldrig tid heller.. Så jag bad Mats att göra det idag så han kommer väl snart.. x) Måste klä på mig, sitter i morgonrock o har precis duschat x)
Nicke kommer inte förrän ikväll, för han e påväg hem från Åre.. Snoppskalle..

Vi vaccinerade Wille igår.. Han var så duktig min lilla prins.. Sa inte ett knyst =D Sen åkte vi till Birsta.. Vi handlade en ny dammsugare =D Vi kastade ju den andra åt helsike, så nu har vi en ny, helt superbra dammsugare .)

Nu ska jag kasta på mig lite kläder, käka salladen sen igår o invänta Mats =D

Fridens

Kommentarer
Postat av: Emily

hihi blir lite lättare att tvätta med en tvättmaskin ;)

2009-05-26 @ 18:25:39
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0