18 Maj

God dag..
Vaknade av ett himla liv i huset.. Det var någon som borrade i betongen :/ 09.20.. Men likabra var det att gå upp.. Men innan jag gick upp så låg jag o halv sov i ett drömmande läge. Så medans det borrades i huset drömde jag att det var från min balkong, o att de va Nicke o hans kompis som borrade upp parabolen.. (Dom pratade om det igår att dom skulle sätta upp den till veckan xD) sen drömde jag att hans kompis var i sovrummet o pratade om mitt år =S en hamnade jag i en biltvätt där min katt oxå var och jagade vattenstrålar xD Helt sjukt..

Har skickat ett sms till Nickes kompis Mogge o undrade om vi skulle ut o gå (eftersom han har sagt att vi kunde sitta o rulla tummarna tillsammans) men han verkar sova xD Nicke sa att han inte sovit inatt plus att han va o besiktade sin bil imorse 07.10.. men nu tänkte jag hoppa in i duschen iaf :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan faktiskt inte svara på något det inte går att svara på. Och sen försöker jag faktiskt svara på dom som GÅR att svara på . Jag lägger ut inlägg, var av jag vill ha ett svar om vad ni tycker och såvidare om vissa saker. Jag har i den texten oftast redan skrivit min synpukt om det jag skriver. Och sen och andra sida; Hur många kommentarer har du skrivit till mig som du INTE fått svar på?

Jag har många gånger ställt frågan om VAD MIN BLOGG SKA HANDLA OM. Man får aldrig några svar. Det hjälper liksom inte att bara se hur många läsare man har, för det får liksom inte jag ut något av. Att du är Stenis och läser mig blogg, det vet jsg. Att Stina heter Stina och läser mig blogg. Det vet jag. men vem är dom andra 18 persen?

Det är ju faktiskt lite så jag menar.

Så det ligger inget klagande i det jag skrev.

Och jag nöjer mig med det jag har.

Men vill ha lite inblick på om min blogg är givande eller inte ?

Clear ? ;)



Puss

2009-05-18 @ 16:54:36
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0