Hemma igen - 16 Mars

Nu är man hemma i Sundsvall igen! =) Både skönt o tråkigt..!

Hade en jätte fin vecka i Skåne! =D Såhär såg den ut..

Söndag: Körde ner ca 21.40 till Skåne. Körde hela natten lång..

Måndag: Kom fram ca 08.35. Skjutsade då min bror till tågstationen. (Mamma va inte hemma o visste heller inte att ja skulle komma ner) La mig i hennes säng för att sova lite.. Sov ca 2 timmar, sen skulle hon till mormor.. Typiskt.. Plus att hon hade ingen extra nyckel hemma, men ja skulle göra på ett spec sätt skit samma xD Fick ringa till mamma o berätta att jag va hemma hos henne. Men hon trodde mig inte =S Så fick ringa hemifrån henne till mormor =S Då trodde hon mig, så ja körde hem till mormor, sen körde vi till HBG o överraskade Stephan som jobbade xD haha.. Sen gjorde vi inge mer spec den dan =) Förutom att tvätta en väldigt saltig bil!

Tisdag: Jag vaknade, släppte ut Wille, gick in, käka frukost o prata med Nicke lite. Sen gick jag ut igen o då, gott folk..! Då.. HADE JAG FÅTT BÖTER PÅ BILEN!!! >_< Jag stod på fel håll :/ 600 jävla spänn.. Senare åkte vi o hämta Rasmus när han slutat skolan. Umgicks med honom. På kvällen åkte jag till Svedala. Hälsade på Biffen o Totte. Dom bor ju i samma håla xD Biffen o ja åkte till Skurup o träffa Johnny o Jehovvas, sen åkte vi tillbaka till Svedala till Donken. xD Satt där till dom stngde o skratta som fan xD Sen åkte jag hem..

Onsdag: Emma, Noah o Thea kom o väckte mig kl 12.15 xD Jag hade 5 sms o ett samtal missat på mobilen.. Tur man va trött xD Vi åkte till Snärjet (en skog) o gick en fin promenad! Har bilder på mobilen men har inte hunnit lägga in dom än så alla bilder kommer senare! =D Efter de åkte jag hem o kamma mig lite, sen åkte jag till Malmö till underbara Amanda! Hon bjöd på fin middag; Lax o Ris med hemmagjord sås =) Gott, gott. Sen byggde hon mina naglar! Urtjusigt! Sen åkte jag hem =D

Torsdag: Vi åkte till Eslöv, gjorde extra nycklar till min bil sen åkte vi till mormor o fikade, va där en stund sen körde vi hem. Jag o mamma skulle sen åka på kasslerjakt. Vi åkte först till Ica - för mamma sa att den va billig där. NAJ de va den inte.. Sen till Lidl, för dom hade tydligen oxå billig, men icke! Så till slut till City gross och DÄR va den billig xD Sen åkte vi hem. Jag åkte o hämtade Rasmus vid sin skola för de började toksnöa =S Sen käkade vi middag. Jag körde Rasmus hem vid halv 8, sen kollade jag Medium 9 sen god natt! =)

Fredag: Gjorde nog inge spec på dan.. Sen på EM åkte jag till Kristianstad! Åkte till mina syskon o hälsade på dom! =D Gud va dom vuxit..! Inte sett dom sen 25 (ca) dec 07 =/ Va där hela kvällen! Såg Let's dance.. Sen skulle Jakob borsta tänderna, men de skulle absolut jag göra på honom..! Sen skulle det läsas saga! Men jag tror han hört den X antal ggr innan, för han berättade den för mig ist xD Sen körde jag hem =)

Lördag: Chillade på dan.. På kvällen åkte jag som en hemlig gäst till Rockys tjejmiddag! Ingen visste att ja skulle komma förutom Rocky =D Det var svinkul att träffa galsen igen! =D Synd att inte Naniis kom! >_< Men grattis till hennes häst som vann! O Misan kom inte heller för ungjäveln e i Egypten!!! Åkte hem vid 1 o de regna ganska duktigt!

Söndag: Gick upp vid halv 10, packa bilen och for hem =D När ja kom hem så gjorde ja va ja skulle, sen gick vi o la oss.. Vi bara låg o pussades o kramades hur länge som helst! MYS =D

Nu ska ja ut med Wille, in i duschen.. Sen börja skruva överskåp! Nicke hade kommit jätte långt med köket!! =D Stolt över honom..
Hoppas ni orkade läsa allt =D

PoK


Kommentarer
Postat av: martine

tack själv var helt underbart :D

2009-03-17 @ 14:59:53
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0