7 Mars

Grattis till Linus och Busetto som fyllde år igår! O grattis till Matte som fyller idag! =D

Snart kommer Russin hit och vi ska se MF (Melodifesivalen)
Jag har fortfarande ont i min armbåge :/ Va fan ska ja göra?? :S

Åh, imorgon ska vi åka till Nickes faster. Hon fyller 30. Jippiekayay.. Not.. Vill INTE åka dit.. Jag orkar verkligen inte..

Igår va ja o Russin ute o gled till halv 3 xD haha.. Vi fick lite andra Volvo-kompisar. Det ringde från skyddat till mig, så svarade jag inte, för jag misstänkte starkt att det va bilarna mittemot.. Så svarade jag efter att ha klickat dom 3947389 ggr xD Så dom snacka en massa skit att dom kände mig o sånt.. Att vi setts i Gbg -04.. Inte de! Så la vi på, sen ringde han igen o fråga om han fick åka med mig.. Eh nae? ^o) Jävla muppar x D

PoK

Kommentarer
Postat av: mamma & bullen

svar;



Haha, ja, det kommer alltid genom nasan. hatar det,

ar sa ackligt nar allt fastnar & man antingen maste

harkla ner det i halsen eller frasa ut det. Isch!



Borjade funderna pa om det var normalt nar jag laste

igenom en folder jag fick fran min vardcentral namligen.

Dar stod det att man bor ringa & boka tid om man

bla kraks genom nasan :o



Ackligt i alla fall! :p

2009-03-08 @ 14:40:07
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Busetto

Taaack :)

2009-03-08 @ 19:34:22
Postat av: Mia

Till armbågen så ska du köpa nåt från back on track. jag tror dom borde ha armbågsskydd kanske? e det en inflammation så lär det läka efter ett par tre veckor med den.

2009-03-12 @ 13:28:37
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0