30 Mars

God kväll!
Som ni ser finns de inga bilder idag =P Har ju faktiskt jobbat! Dom ringde mig imorse o då fick man ju ställa upp =D Sen efter de åkte vi hem till Nickes föräldrar o käkade, sen åkte jag hem o duschade.. Sen kom Mats o Marie hit o Marie o jag åkte o shoppade! =D
Mina inköp: Bikini-överdel, Hemliga påsar från Ur&Penn. Fick faktiskt massa fint..! Jag köpte 2 påsar o Marie köpte en. Hon fick ett megafult halsband som vi skrattade åt o 2 öronhängen som jag fick, eftersom hon inte har hål.. Sen fick jag ett halsband som hon fick eftersom jag tyckte synd om henne =P en fick jag ett halsband till, o massa fina öronhängen.. Ska ta kort på de sen =)

Sen fick jag en Tjocktröja av Marie o Nicke fick också en jätte fin tröja! I min tröja va de XXl xD De va den enda som fanns o de e ju så mysigt med stora tröjor! =D O så va den rooosa :D Bilder kommer! =) Nu har jag missat färjan2 kom jag på.. Men ska se de sista nu..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0