19 Mars

Vuxenlivet
Kanske inte lika glamouröst som man drömde om när man va liten =P
Nu har jag massor med räkningar, inte mkt jobb o inga pengar kvar denna månaden.. Denna månaden har jag jobbat 2 dagar än sålänge.. Visst jag åkte till Skåne en vecka, men de va mitt eget val o de kan jag inte ändra på ändå! Men min chef ringde idag o fråga om jag kunde jobba måndag o torsdag. Jag ska även jobba 7-16 på söndag. Sen delad tur på måndag (egentligen 7-12 men de va ledigt på kvällen oxå så jag tog den.. Lite extra pengar) sen ska ja jobba torsdag 7-16 =) Så 5 dagar denna månaden. Wow! >_< Hoppas de blir så ja kan betala räkning iaf =/ Sen får jag ju pengar från Försäkringskassan iom att jag va sjukskriven.

Bejby ringde nyss,
B: Massor med fjäsk (han sa inte så men han fjäskade)
J: Va vill du? Haha
B: Vadå?
J: Ja, alltid när du ringer o fjäskar så blir du sen =P
B: Inte idag! Tänkte att eftersom jag varit sen ett par dagar nu så kommer jag hem tidigt idag!

Awwee =D Snäll min man! <3

Varit duktig.. Igår skrev jag ett nytt CV o Personligt brev! Eftersom de andra finns på nerpackade datorn, så skrev jag ett nytt! Men måste ringa min chef innan ja kan skicka iväg o fråga om hon kan vara referens =) Glömde göra de när hon ringde! >_<  Sen plockade jag undan massa papper som legat på puffen i hallen hur länge som helst, som Bejb dessutom tjatat på mig om att ja ska ta bort.. =P Så nu e de gjort.. Nu ska ja ut med jycken, sen tänkte jag dammsuga =)

PoK

Kommentarer
Postat av: Cecce

Hej!



Jobbar du inte kvar inom äldrevården längre ?

2009-03-19 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0