3 Juni

Hellu..
Jag börjar bli bättre nu!! =D (från sjukdomen ;P)
Vårruset igår var jättekul! =D Johanna kom hit och vi körde dit.. Hon skulle ha sin väska i Nickes bil MEN, där i glömde hon picknick-beviset!! >_< Så kära Nicke fick vända och tråckla sig in på området igen =P
Jag och Johanna gick rundan på 1,11,11 xD Ganska stolt över mig själv trots att jag hostade X antal ggr/km xD

Nu är lägenheten städad, och allt är fixat.. Förutom mig själv.. Jag har bara klätt på mig.. =P Ska ta o kleta nå smink i huvet när jag skrivit klart =)
Pratade med Biffen för en timme sen och då var dom nästan i Gävle.. 21 mil ca härifrån! =D Så om nån timme är det beräknat att dom är hääär =D Ska bli så kul.. Vi ska börja med att ta en roadtrip genom stan (eftersom jag ska hämta henne på en camping, 2 km här utanför. Så vi drar väl upp på bergen, runt överallt.. Måste ju visa upp Sundsvall x) Sen ikväll ska vi dricka till det och grilla och så =D Ska bli jätte mysigt.. Morgan och Nicke är ju lediga så det blir skoj :) Och så får vi se om det säger klick mellan Biffen och Morgan.. Muahhaha =D

PussKram

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter ju SUPERhärligt!



Grilla ni å ha det skitkul!!

2009-06-03 @ 14:44:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tinis

var du? just nu minns jag inte det, med vem? hmm det var över två år sedan hur ska jag minnas det :P

2009-06-05 @ 12:24:37
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0