29 Juni

Hej och ursäkta för dåligt bloggande.. Men mamma åkte ju hem igår.. Så nu får jag styra upp ett lite mer konstant bloggande.. x)

Veckan har varit bra med massor av sol och trvligt sällskap.. Har jobbat en del oxå och det bidrar ju oxå till dåligt bloggande.. På onsdag ska jag på Gatufesten. Det är gratisdagen och jag tog ledigt på torsdagen.. Christian Walz och Erik Hassle kommer så dom får man ju se.. Om jag inte sett allt för långt ner i ciderglaset ;)

Har fått massor av färg..! Vi var i stugan och badade och fiskade både i lördags och söndags efter att mamma åkt..

Nu är det 7 veckor kvar av mitt schema vilket betyder att det är 7 veckor kvar till Malmöfestivalen vilket betyder att det är 7 veckor kvar till VI ÅKER TILL SKÅNE..! Längtar massor!!

Nu ska jag ta tag i Bilddagboken som oxå blivit lidande =P

Pussar

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar!! :)

2009-07-01 @ 19:58:03
Postat av: Sandra

Måste du lägga in 100 bilder åt gången! :(

Blir så ledsen, då jag aldrig har tid att kolla på alla samtidigt!

Måste ha missat många bilder.

Får nog ta en hel dag med STENIS BDB någon dag ;)

Pussas

2009-07-19 @ 23:57:53
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0