25 Juni

Hej.. TACK ALLA SOM KOM IHÅG MIG PÅ MIN DAG!! =D

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.. Vi ska snart åka till en jätte fin sjö och fiska, grilla och mysa =D

Skulle bara skriva att dom på jobbet var jätte gulliga..! Imorse så sjöng dom Vi gratulerar! Sen på lunchen frågade dom när jag slutade.. Så sa jag 16.. Så frågade jag varför? Så tittade Karin på mig och skrattade, gick och hämtade Coop-kortet och gick xD Så kom Monica, Irene och Karin tillbaka med jordgubbar o glass till min ära eftersom jag fyllt år.! Så vi satt o fikade och mös =D Hihi.. Mysigt =D

Nu ska jag fortsätta packa :)

Uppdaterar imorron kanske.. xD det är lite mkt just nu eftersom mamma o dom e här.. Och jag jobbar samtidigt.. Men jag får se ;) Imorron så ska vi ju ha kräftskiva =D Det blir gott..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0