24 Juni - INGEN VANLIG DAG

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
NEJ, det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag.. HURRA HURRA HURRA!!!

Hurra!! =) Hihi.. Tycker det är så kul att fylla år !

Har fått:
Rosa/Lila Dammsugare - Mamma
Limpa - Mamma
Fotoram - Mamma
Rosa hjärthalsband - Mamma
Strumpor - Mamma
500:- - Mormor
Handduk, broderad tavla, 200:- och strumpor - Farmor
Baslåda, slutsteg - Morgan o Nicke
Blombud med fin kruka, nalle och fina blommor - Moster med familj =)
Sedan har jag suttit hos frisören ! Färgat håret och klippt mig =D Det fick jag av min älskling =D

Jag har även vatt o handlat på Systemet ;) Handlade några cider och tanten bad om leg.. Jajjemen sa jag och sträckte fram det,. Grattis sa hon med ett snett leende.. Tack, Tack sa jag, packade mina cider och gick =D

Nu ska vi åka och handla lite läsk till kalaset.. Gästerna kommer kl 17 =)

Uppdaterar ikväll vad jag mer fick.. =D

Kommentarer
Postat av: Pamela

Grattis Grattis!! :) Hoppas du får en trevlig dag =)

2009-06-24 @ 15:24:48
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis :)

2009-06-24 @ 21:42:34
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0