16 Juni

Grattis till TINA på 21 års-dagen! Hoppas att det varit en bra dag :)
Att Tina fyller år idag är ett bevis på att det bara är 8 dagar till Jag fyller 20!! Mamma kommer på söndag..!! Längtar jätte mycket och Rasmus ska ju oxå med..!

Imorron är det jobb som gäller.. Sen är jag ledig på torsdag, sen blir det jobb ända till måndag :/ Trist, men det ger bra pengar =P Trist att jobba när mamma o Rasmus e här.. Men måste ju ;P

Sedan har jag glömt att berätta att den 14 Augusti... Åker vi till SKÅÅÅNE!!! Ursäkta att det inte blir förrän dess, men det är ju i samband med Malmöfestivalen..! Så vi får festa då mina pinglor.! Och Morgan ska ju oxå åka med! =D Vi ska ta hans bil, så den får rastas lite =) Längtar så in i heeeeel**** Tänkte kidnappa mina småsyskon oxå nån dag o hitta på nåt med dom =)

Nu ska jag krypa till kojs för jag ska ju upp imorron ;)

Sleep tight, and don't let the bedbugs bite...!

Kommentarer
Postat av: tina

Tack :D gud vad nice att ni kommer ner i skåne, då måste vi ju ses ;D

2009-06-17 @ 13:12:45
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0