6 Juli

Hej Hopp..
Här sitter man nu.. =P Nicke åkte till Sveg med jobbet imorse.. Han skulle vara borta ända till Torsdag eller Fredag.. Kan u vara bra att vara borta från varandra.. För att vara ärlig är det faktiskt lite skönt.. Iallafall idag. Och kanske imorron, men onsdag blir det nog tråkigt och då vill jag nog att han ska komma hem! =D

Idag har jag varit och shoppat.. =) Katten fick ett klösträd på 3 våningar. Nöjd nu mormor? Du tyckte ju att dom andra va för små ;)



Sen shoppade jag nya foppatofflor till mig sj, eftersom bäcken i stugan tog min ena :( Sen köpte jag en ny trimmer till Wille.. Så nu ska jag bara få tummen loss o trimma ner honom igen ;) Han börjar se ut som en varulv =D Sen köpte jag bara lite smått o gott =)

Nu ska jag göra som de flesta verkar göra idag - STÄDA..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0