23 Juli

Heej.. :)
Har ni smält mitt förra inlägg än? Haha..

Imorron ska jag shoppa lite.. Egentligen får jag inte lön förrän måndag, men har presentkort på Media Markt och Mogge e skyldig mig 200 spänn så jag ska shoppa ;)



Så det blir massa spelande i helgen ;) För nu är jag äntligen lite ledig =D 3 ½ dag närmare bestämt!!

Sedan ska jag shoppa en sak till!


En bärbar fotoskrivare! Har hittat en fin och billig på blocket! Så väntar bara på svar från tjejen så ska den skickas hem =) Häärligt..! Då kan jag äntligen göra min tavla jag har längtat efter!

Så ikväll får man lov att vara uppe lite längre och så får man sova imorgon! =D

Och sen, mina damer och herrar! Så fick vi en massa trall av Nickes föräldrar!! Så Nicke håller på för fullt där ute nu och målar och har sig! Jävlar anamma va fint de kommer bli! Sen hade dom (hans föräldrar) fyndat infravärmare för 50:- styck!  Billigt värre.. =P Så nu kan vi mysa därute på vintern oxå ! Ska lägga in bilder när trallet är på plats! Kommer bli såå fint! Sen är det bara konstrotting möbler som ska inhandlas! Guud va fint! =D

Nu ska jag väl kanske hjälpa Nicke, ringa mamma kanske? =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar:



A, men om jag säger det, är det ju ingen hemlis mer =/

Jag kan berätta, men inte här.

Alldeles för privat för det.

Pussas <3

2009-07-24 @ 15:20:58
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0