20 Juli

Howdie =)
Sitter just nu på jobbet.. Ska iväg igen om ca 40 min :P Slutar halv 3 idag men kan bli tidigare om jag har tur.. Och sen jobbar jag bara till 12 imorgon som de ser ut just nu  ;)  Najs..

Igår var jag o tvättade stackars våfflan.. Hon vart skitig.. Men så regnar det naturligtvis nu.. Suck...

Såg filmen om Anna Nicole igår.. Den var faktiskt riktigt intressant.. Vad en människa kan åstadkomma egentligen under, i hennes fall en ganska kort livstid.. Och tjejen som spelade A.N var faktiskt duktig.. Hon kanske överdrev lite då o då, men så va kanske A.N ? Och älskade hon verkligen snubben som kunde varit hennes morfar? Kärleken är blind sägs det ju, men va fan?

Kommentarer
Postat av: mom

Hej jag ska bara berätta för dej att överdrev det kan hon inte ha gjort,då såg du inte hennes sista dokomentär,det kan man kalla överdrift.......kram mom

2009-07-20 @ 11:39:01
Postat av: Angelica

Ja det ar mammas! Visst ar det fint?

2009-07-20 @ 18:50:59
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0