15 Juli

Förlåt, Förlåt, Förlåt..
Jag är sämst på det här just nu :/ Orkar inte slå igång datorn fast den står mitt på vardagsrumsbordet =S
Och det märks, för jag hade 47 nya inlägg på Bloglovin.. =D Så den senaste halvtimmen har jag suttit och fnissat och läst era inlägg =D

Vi såg nyss en skräckis.. Rec hette den.. Den var skitbra, så ska ni hyra film så ta den! Den var inte så lång men ändå ;)

Idag har vi varit och storhandlat med Nickes föräldrar, som kom hem idag från en lyxresa i Sthlm. Dom berättade om alla kändisar de sett, vilket lyxigt hotell de bodde på (med badrum större än deras sovrum :/) Eftersom både Nicke och jag har dåligt med pengar just nu =/ så fick vi en slant av dom, så nu är kylen, frysen och skafferiet proppfullt med mat!! Vi köpte 20 (!!) paket med nudlar xD Alltid bra att ha när det goda försvunnit xD

Om man skulle krypa till kojs kanske?? Jag börjar inte förrän 3 imorron, så jag har sovmorgon! =D

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Em

Vilka snälla svärföräldrar du har! :)



Jag vet såklart att du inte menat något illa, men du har

heller aldrig skrivit något elakt. Du har, precis som du

sa, skrivit "oj, vad stor du har blivit! :)" på ett glatt och

trevligt sätt. Det har jag inget emot. Men när släkt och

vänner, som vet att man mått och mår dåligt över sin

vikt, rynkar på näsan och påpekar hur otroligt tjock jag

blivit, hur jag måste passa vad jag äter osv. - då tycker

jag inte det är okej :)



Kram på dig!

2009-07-16 @ 10:44:41
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0