12 Juli

Goddag mina vänner och gott folk..=)
Nu sitter man på jobbet.. Idag har jag delad tur, vilket betyder att jag jobbade 7-12 och hade rast till 15.45 och ska nu jobba till 21.30.. =) Åkte hem på rasten och sov i 1½ timme.. ;) Sen gjorde jag lite mat och så for jag hit igen.. =P

I fredags gott folk.. Då badade Morgan i havet.. xD Det hade regnat hela dagen och det varf säkert 1m höga vågor ;) Men han skulle i.. Och innan vi körde dit, så tömde vi Mogges bil på saker så att Wille kunde sitta i skuffen.. Vi körde till stranden och Morgan skulle plocka fram sin handduk.. Men vart var den?? Jo, den hade Nicke slängt in i sin bil när dom tömde Mogges.. Jävla klant, de e så typiskt Nicke <3 Så Mogge badade utan att kunna torka sig, för nu hade vi ändå åkt dit.. =P
Efter det så åkte vi på en liten Roadtrip ;) Vi åkte 15 mil till Ö-vik för att gå på Burger King ;) Hahaha.. Pågarna ville ju prova den här nya Transformers Six-pack.. Men det fick dom tillbaka dubbelt upp.. För båda blev lite risiga i kistan dagen efter xD Hahaha.. Vi kom hem vid halv 2 på natten och denna dama skulle upp o jobba kl 6. Tur man är ung ;)

Igår så jobbade jag till 16. sen grillade vi där hemma =) Goott.. Sen åkte vi ut med bilen en sväng på stan.. Ganska mkt folk ute =D

Nee, hörrini.. Nu måste jag pysa vidare..!

Det kommer bilder från när Mogge  badade i havet ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej det är dennis brors hund:) Har inte tid till valp just nu men kanske nån gång i framtiden;P

2009-07-13 @ 10:37:29
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0