1 Juli

Hejsan..!
Då var det ny månad igen då :P Går fort nu.. Snart går man väl med 15 lager kläder igen och fryser rumpan av sig! >_<

Idag har jag suttit och stekt på balkongen i nån timme.. Smorde in mig med kokosolja och ja jävlar vad det tog..! Svetten bara rann av mig och vi hade nästan 40 grader på balkongen..!
Sen har jag duschat och vi åkte och handlade.. Nu har vi precis grillat.. Väntar bara på klyftpotatisen så snart ska vi äta!
Ikväll bär det av in till stan på Gatufesten..! Bara sitta och chilla i nå tält o dricka.. =D Var ju även en sväng på systemet ;)

Ha en trevlig kväll allihopa..! Pussa


Min nya frilla =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Söte <3

2009-07-01 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0