4 Januari

God dag alla trogna läsare och även de nya! =)
Idag har de varit kallt må ni tro! 22 minusgarder har man sprungit omkring i när man jobbat.. Har ju faktiskt bara haft en biltur hela dagen som tur är men ni ska veta att även om man bara varit borta från bilen 5 minuter har den blivit lika kall igen.. så FY FAN för minusgrader!!

Igår var vi i vår nya lägenhet och målade taket.. =) Vi spacklade även lite på väggarna.. Vi hann dessutom vara där i EN KVART innan Nicke skadade sig den klanten! Han skar upp långfingret på insidan mot ringfingret på höger hand.. Det blev riktigt djupt och pulserade blod,, :( Men han vill INTE åka in.. Jävla mupp.. Jag ansåg ju att det skulle sys eftersom man såg både senor och lite skelett.. Men vi målade och spacklade färdigt, sen åkte vi och köpte en film..

OCH jag mpste bara säga det här.. Ni kommer säkert tycka jag e dum i huvet men jag hade askul iaf! När vi va utanför Hemmakväll igår och skulle gå till bilen så stod det en hund utanför.. Och han var lite missbildad i munnen så det stack ut en massa tönder fast bara från ena sidan.. jag sprang in i bilen och satte mig och bara skrattade.. Jag skrattade så jag både skrek och grät.. Vi kom inte därifrån eftersom det var jag som körde så Nicklas satt bara och skakade på huvudet.. Tårarna bara rann på mig.. xD Dessutom, alla andra som gick förbi hunden kollade först en gång sen engång till, ni vet sådär snabbt när man måste kolla om man verkligen såg rätt.. Och de gjorde ju inte saken bättre.. Ja, nu har jag fått ur mig det där iaf.. Men vi stod där säkert 5 minuter.. haha..

Idag har vi varit på Ikea och planerat upp köket.. så såfort vi vet när det är inflyttning ska vi ka och beställa det.. Det blev ungefär 27,ooo Billigt o bra! Sedan var vi på ElGiganten och tittade ut inbyggnadsugnen, inbyggnadsmicron, spishällen, tvättmaskin + tumlare.. Sedan på MediaMarkt hittade vi kyl+frys.. Och allt detta ska Nicke åka och inhandla imorron :D Och sätta hos hans farfar =)

Nu är det nära.. Blev asnöjd med köket iaf ;D

 Såhär fucking kallt va de i morse.. :/



Mamma med blombuketten som jag skickade med bud på hennes födelsedag! =)

(Bilder från renovering del 1 finns på bdb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0