29 Januari

Gamla lägenheten
Nu sitter jag i gamla lägenheten.. Så detta blir mitt sista inlägg x) Härifrån iaf ;P
Vi har städat ut den nu.. Bara lite småplock kvar.. Jag har slitit med toaletten heela dan >_< Fy fan va äcklig den var xD Gu va man har slarvat men det blir det ändring på nu.. =) 

Ikv blir det pizza till mat.. Ska käka från ett nytt ställe.. Det är nytt för mig iaf men inte för dom andra. Det är en amerikansk pizzeria, med tjocka bottnar och mycket fyllning! Ska bli intressant! Skulle ta en timme att få hem x) och dom va dyr! =P 100:- pizzan ;P

Nu har vi sovit i nya lägenheten i 2 nätter.. Första natten sov jag så gott och var så utvilad på morgonen att jag vaknade före väckarklockan! 
Imorse hade jag sovmorgon eftersom jag varit ledig idag! =)

När Marie o jag städat en stund här (ca 2 h) så åkte vi in till stan och fikade.. Vi plockade upp Nickes moster Ingalill påvägen.. Fikade på ett jättemysigt 50-tals café!

Men nu ska ja gå o vara viktig igen.. =) Ha det bra alla.. Vi får internet den 6 =) Så då kommer alla bilder in =)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0