27 Januari

Jobbet + Löning + Aj !
Jobbar för fullt... Löning idag.. Naaajs.. Så när man kommer hem blir det till att betala räkningarna =P Inte lika kul..
Idag har jag absolut INGEN träningsvärk faktiskt..! Men däremot har jag ont i rumpbenen. Eller hur ja nu ska förklara det. =P Dom ben i rumpan som man sitter på .. Har skit ont i dom! Men inte i musklerna :)

Ikv blir de Aerobics..! Efter det blir det mega flytt.. Känner mig stressad! Golvet i hallen är nu klart! Naajs.. Nicke o hans pappa ville riva köket ikv men då slog ja näven i bordet o sa Stopp! Vi har mindre än en vecka på oss att flytta ut o dom vill riva köket?! Knappast! Så det blir flytt idag. Kanske man sover i nya lght ikväll då?

Igår åkte jag dit o packade in handdukar och sängkläder i linneskåpet =) Lägger in bilder när jag slutat :)

Nu ska jag sätta mig en stund innan man ska gå till tvättstugan =)

Kommentarer
Postat av: Linus

Du menar sittbenen va? :P

2009-01-27 @ 22:38:53
URL: http://caroliegrotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0