27 januari - Update

Hej läsare =)
Nu blir jag utan internet ett tag.. Vi håller på att flytta just nu, o Nicke o Mats drog iväg med ett lass nu så innan jag delar på min byrå tänkte jag skriva några rader! =P
Detta blir nog mitt´sista inlägg från denna lägenhet! Lite sorgligt faktiskt! Såå, det blir första natten i nya inatt då :P Btw folks, Nu får ni ringa på min mobil tom söndag då vi är utan hemtelefon till dess!
Nu kom Marie tillbaka efter att ha varit o hämtat en pensel som vi skulle haft till väggen, Men Nicke o dom stack nu så dom får ta den nästa veva!

Nu ska jag tacka för mig och gå o dela på min byrå!

Jag lär ju uppdatera från jobbet imorron ;P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0